czyli wszystko to, co wchodzić będzie w skład "opus magna" Wyniesionych Ziem.
czyli to co jest potrzebne do zrobienia sobie postaci oraz jej rozwoju.
Biegłości
Wzrost, waga, wiek
Ekwipunek
Los
Historia postaci
Punkty Doświadczenia
czyli zbiór podstawowych zasad; tj. mechanika testów oraz opis tego jak grać tokenami losu.
Cecha dominująca
Rodzaje testów
Testy przeciwstawne
Testy grupowe
Biegłości do testów
Modyfikatory
Wynik testu
Niefart
Sukcesy i porażki
Testy grupowe
Przykłady testów
Ciało
Punkty Życia
Rany i rany krytyczne;
Kontuzje
Utrata przytomności
Śmierć
Odzyskiwanie Punktów Życia
Odpoczynek
Leczenie
Choroby ciała
Ruch
Pościgi i ucieczki
Duch
Punkty Woli
Emocje
Zaskoczenie
Strach
Przerażenie
Groza
Szok
Traumy i traumy krytyczne
Załamanie
Szaleństwo
Odzyskiwanie Punktów Woli
Wyraj
Talizmany
Uduchowienie
Choroby ducha
Otoczenie
Teren
Budynki
Ogień
Światło
Pułapki
Tokeny
Tokeny słoneczne
Tokeny księżycowe
czyli rozbudowane zasady walki; takie z rundami, obrażeniami i ranami.
czyli zasady magii, opis jej dziedzin; tj. zasady rzucania czarów, guseł i zaklęć oraz przygotowania preparatów alchemicznych.
czyli spis czarów, guseł i zaklęć.
czyli spis receptur alchemicznych z każdej transmutacji alchemicznych.
czyli spis wraz z cenami takich przedmiotów jak: bronie, pancerze, ubrania i wszelakie tobołki, które mogą się przydać w trakcie szukania przygód na Wyniesionych Ziemiach.
czyli opis znanego mieszkańcom Wyniesionych Ziem świata i jego krain; to nie tylko informacje na temat klimatu i geografii, ale również ludów je zamieszkujących, w tym ich wierzeń, polityki i kultury.
Opisy krain:
Pangea
Acerbia
Kelmadon
Clivia
Góry Gigantów
Góry Kratog
Kehia
Sciteria
Sephia
Slevia
Panslevia
Madon
Zamorskie Krainy
Ignis
Lumeqia
Pirackie Wyspy
Wyspy Pajęczyn
Yarklandis
Świątynia Wielkiej Wody
Antarktyda
Bely-Baryer
Skam-Kazg
Uran-Zen
Kaz-Truba
Vulkan-Zen
Czeluść
Bezmiar Spokojny
Bezmiar Sztormów
Gadzie Wody
Lodowy Ocean
Historia powszechna Wyniesionych Ziem
Czas i kalendarz
czyli opis wszelakich monstrów, kreatur, bestii i potworów, na jakie można natrafić przemierzając Wyniesione Ziemie:
Bo prawdziwa strona musi mieć pochodnie... i czaszki...
- z tradycji Pafhammera
Zaprojektowane i prowadzone przez piwnicznych amatorów!