Podstawka

czyli wszystko to, co wchodzić będzie w skład "opus magna" Wyniesionych Ziem.

 

Księga Gracza

czyli to co jest potrzebne do zrobienia sobie postaci oraz jej rozwoju.

 

Kodex Mistrza Gry

czyli zbiór podstawowych zasad; tj. mechanika testów oraz opis tego jak grać tokenami losu.

 

Mechanika testów

  • Cecha dominująca

  • Rodzaje testów

  • Biegłości do testów

  • Modyfikatory

  • Wynik testu

    • Niefart

    • Sukcesy i porażki

  • Testy grupowe

Przykłady testów

Ciało

  • Punkty Życia

    • Rany i rany krytyczne;

      • Kontuzje

    • Utrata przytomności

    • Śmierć

  • Odzyskiwanie Punktów Życia

    • Odpoczynek

    • Leczenie

  • Choroby ciała

Ruch

  • Pościgi i ucieczki

Duch

  • Punkty Woli

    • Emocje

      • Zaskoczenie

      • Strach

      • Przerażenie

      • Groza

      • Szok

    • Traumy i traumy krytyczne

    • Załamanie

    • Szaleństwo

  • Odzyskiwanie Punktów Woli

    • Wyraj

      • Talizmany

    • Uduchowienie

  • Choroby ducha

Otoczenie

  • Teren

  • Budynki

  • Ogień

  • Światło

  • Pułapki

Tokeny

  • Tokeny słoneczne

  • Tokeny księżycowe

 

Manuskrypt walki

czyli rozbudowane zasady walki; takie z rundami, obrażeniami i ranami.

 

Corpus Eterica

czyli zasady magii, opis jej dziedzin; tj. zasady rzucania czarów, guseł i zaklęć oraz przygotowania preparatów alchemicznych. 

 

Chrestomatia czarów, guseł i zaklęć

czyli spis czarów, guseł i zaklęć.

  • czary: natury, nieba, światła i zdrowia oraz gusła
  • zaklęcia: bestialstwa, demonologii, nekromancji i transmutacji.

 

Tezaurus receptur alchemicznych

czyli spis receptur alchemicznych z każdej transmutacji alchemicznych.

 

Katalog ekwipunku

czyli spis wraz z cenami takich przedmiotów jak: bronie, pancerze, ubrania i wszelakie tobołki, które mogą się przydać w trakcie szukania przygód na Wyniesionych Ziemiach.

 

Atlas Wyniesionych Ziem

czyli opis znanego mieszkańcom Wyniesionych Ziem świata i jego krain; to nie tylko informacje na temat klimatu i geografii, ale również ludów je zamieszkujących, w tym ich wierzeń, polityki i kultury. 

 

  • Mapy

  • Opisy krain:

    • Pangea

      • Acerbia

        • Kelmadon

      • Clivia

      • Góry Gigantów

      • Góry Kratog

      • Kehia

      • Sciteria

      • Sephia

      • Slevia

        • Panslevia

        • Madon

    • Zamorskie Krainy

      • Ignis

      • Lumeqia

      • Pirackie Wyspy

      • Wyspy Pajęczyn

      • Yarklandis

        • Świątynia Wielkiej Wody

    • Antarktyda

      • Bely-Baryer

      • Skam-Kazg

      • Uran-Zen

        • Kaz-Truba

      • Vulkan-Zen

    • Czeluść

    • Oceany

      • Bezmiar Spokojny

      • Bezmiar Sztormów

      • Gadzie Wody

      • Lodowy Ocean

  • Historia powszechna Wyniesionych Ziem

  • Czas i kalendarz

 

Bestiariusz

czyli opis wszelakich monstrów, kreatur, bestii i potworów, na jakie można natrafić przemierzając Wyniesione Ziemie:

  • gadoludzie;

    • potwory głębinowe;
  • kreatury podziemne;
  • monstra Kratoga;
  • pomiot Arachnei;
  • potwory z Gór Gigantów; 
  • stwory księżycowe;
    • demony;
    • nieumarli;
  • eloanie;
  • bestie lokalne

Wyniesione

Ziemie

RPG

Bo prawdziwa strona musi mieć pochodnie... i czaszki...

- z tradycji Pafhammera

 

Zaprojektowane i prowadzone przez piwnicznych amatorów!

Kontakt:

piwnica@wyniesioneziemie.pl

wyniesioneziemie.fora.pl

 

          - nieoficjalny fanpejdż WuZetów