Coraz więcej na stronie informacji o mechanice Wyniesionych Ziem. Podstawy zasad przeprowadzenia testów zostały opisane, pierwsze przykłady testów również. Wszystko to zmierza ku temu, aby wreszcie treść Kodexu Mistrza Gry została opublikowana. Zobaczmy zatem, co nam zaoferuje ten tom Podstawki.
Oczywiście, stosowna podstrona została również zaktualizowana o te zapisy. Tam również będą dostępne podlinkowania do publikowanych materiałów. A gdy całość będzie gotowa, oddzielna podstrona zostanie utworzona dla Kodexu Mistrza Gry, jak i dla pozostałych części Podstawki.
Mechanika testów
Cecha dominująca
Rodzaje testów
Testy standardowe
Testy ślepe
Testy przeciwstawne
Testy grupowe
Biegłości do testów
Modyfikatory
Wynik testu
Niefart
Sukcesy i porażki
Testy grupowe
Przykłady testów
Ciało
Punkty Życia
Rany i rany krytyczne;
Kontuzje
Utrata przytomności
Śmierć
Odzyskiwanie Punktów Życia
Odpoczynek
Leczenie
Choroby ciała
Ruch
Pościgi i ucieczki
Duch
Punkty Woli
Emocje
Zaskoczenie
Strach
Przerażenie
Groza
Szok
Traumy i traumy krytyczne
Załamanie
Szaleństwo
Odzyskiwanie Punktów Woli
Wyraj
Talizmany
Uduchowienie
Choroby ducha
Otoczenie
Teren
Budynki
Ogień
Światło
Pułapki
Tokeny
Tokeny słoneczne
Tokeny księżycowe
***
Ów spis treści pokazuje nam praktycznie wszystkie zagadnienia związane z mechaniką gry. Pozostają jeszcze kwestie walki (Manuskrypt walki) i magii (Corpus Etherica). No i nie zapominajmy o Księdze Gracza, gdzie znajdziecie wszystko co jest potrzebne do stworzenia bohatera, którym będziecie mogli poszukać przygód na Wyniesionych Ziemiach.
To wszystko wkrótce! Takim trochę dłuższym wkrótce, ale jednak.
Cierpliwości...
Komentarze:
Bo prawdziwa strona musi mieć pochodnie... i czaszki...
- z tradycji Pafhammera
Zaprojektowane i prowadzone przez piwnicznych amatorów!